Tips διατροφής 30 μέρες πριν τον γάμο

Tips diatrofis 30 meres prin to gamo
4 λεπτά διάβασμα

Ο γάμος αποτελεί ένα πολύ σημαντικό γεγονός για κάθε ζευγάρι και όχι μόνο. Στον γάμο επισφραγίζεται η αγάπη και η αφοσίωση μεταξύ δύο ανθρώπων που έχουν αποφασίσει να πορευτούν μαζί στη ζωή. Επομένως είναι λογικό όταν έρθει αυτή η ώρα να θέλει ο καθένας να βρίσκεται στην καλύτερη εκδοχή του εαυτού του. Ένα κομμάτι το οποίο πολλοί και ιδιαίτερα πολλές γυναίκες θέλουν να πετύχουν πριν τον γάμο είναι να φτάσουν στο επιθυμητό σωματικό βάρος. Παρόλο που οι περισσότερες ξεκινούν την προσπάθεια απώλειας βάρους αρκετά νωρίς, υπάρχουν φορές που μπορεί μέχρι και λίγο καιρό πριν τον γάμο να μην έχει επιτευχθεί το επιθυμητό βάρος. Οι ακόλουθες διατροφικές συμβουλές μπορούν να σε βοηθήσουν για τις τελευταίες 30 μέρες πριν τον γάμο

Επαρκής ενυδάτωση: το κλειδί πριν το γάμο

Κι ομως το νερό μπορεί να αποβεί πολύ βοηθητικό, όχι μόνο βέβαια κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου αλλά και γενικότερα στην καθημερινότητα μας. Η επαρκής πρόσληψη νερού θα βοηθήσει στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου και έτσι θα απαλλαχτείς από τυχόν πρηξίματα και φουσκώματα που μπορεί να έχεις τα οποία μπορεί να σε ταλαιπωρούν πριν τον γάμο. Επιπλέον η επαρκής πρόσληψη νερού θα συμβάλλει στην μείωση της κατακράτησης νερού, γεγονός που θα συμβάλλει με τη σειρά του στο περιορισμό του πρηξίματος. Εκτός όμως από αυτά, το νερό είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού, καθώς συμμετέχει σε πληθώρα μεταβολικών αντιδράσεων. Επομένως, η πρόσληψη της απαραίτητης ποσότητας νερού μέσα στη μέρα είναι κομβική για τη καλή λειτουργία του μεταβολισμού. Οι συστάσεις για πρόσληψη νερού μέσα στη μέρα αναφέρουν για κατανάλωση 2-2,5 λίτρων νερού για τις γυναίκες και 3-3,5 λίτρα για τους άνδρες.

Εάν είσαι από τα άτομα που δυσκολεύονται να πιουν νερό, τότε προσπάθησε να αυξήσεις την πρόσληψη φρούτων και λαχανικών. Τα τρόφιμα αυτά περιέχουν μεγάλη περιεκτικότητα νερού και επομένως συμβάλλουν κατά ένα μέρος στην ενυδάτωση. Επιπλέον, μπορείς ακόμη να καταναλώσεις ροφήματα, όπως παγωμένο ή κρύο τσάι, χυμούς φρούτων ή smoothies, καθώς όλα αυτά βοηθούν επίσης στην ενυδάτωση.

Επαρκής κατανάλωση φρούτων, λαχανικών και προϊόντων ολικής άλεσης

Τα φρούτα και τα λαχανικά, εκτός από το νερό που περιέχουν, περιέχουν και φυτικές ίνες. Το συγκεκριμένο θρεπτικό συστατικό βοηθάει στην καλή λειτουργία του εντέρου, ενώ συμβάλλει και στον κορεσμό. Αυτό σημαίνει ότι η επαρκής πρόσληψη φυτικών ινών συμβάλλει στην ρύθμιση της όρεξης. Η προσθήκη στη διατροφή σου των προϊόντων ολικής άλεσης θα αυξήσει επιπλέον την πρόσληψη φυτικών ινών, επομένως θα επιτευχθεί η ρύθμιση της όρεξης πιο εύκολα. Επομένως, αύξησε την κατανάλωση φρούτων, λαχανικών και προϊόντων ολικής άλεσης, καθώς μπορεί να συμβάλλει στην αύξηση του κορεσμού και επιπρόσθετα στη μείωση των τελευταίων κιλών πριν τον γάμο. 

Ξεκίνα τη μέρα σου με ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνη

Τα πρωινά πλούσια σε πρωτεΐνη μπορούν να σε κρατήσουν χορτάτη για πολλές ώρες και έτσι να μειώσουν την πιθανότητα τσιμπολογήματος και λιγούρων που μπορεί να εμφανιστούν λόγω του άγχους πριν τον γάμο και να σαμποτάρουν την προσπάθεια για την απώλεια των τελευταίων κιλών. Επομένως, “επένδυσε” σε ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνη που δεν θα σε απογοητεύσει όπως είναι τα εξής:

Πάντα να έχεις υγιεινά σνακς εύκαιρα, όπου και αν είσαι

Οι τελευταίες ετοιμασίες πριν τον γάμο μπορεί να απαιτούν αρκετό τρέξιμο και εξωτερικές δουλειές. Αν λοιπόν λόγω αυτών είσαι όλη μέρα στο πόδι, φρόντισε να έχεις μαζί σου πάντα υγιεινά σνακς για όταν πεινάσεις. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα έχεις να ψάξεις κάτι να φας όταν θα είσαι έξω, γεγονός που μπορεί να σε οδηγήσει και σε ανθυγιεινές επιλογές τροφίμων.

Extra tip: Αύξησε τη φυσική σου δραστηριότητα!

Είτε έχεις να χάσεις τα τελευταία κιλά για να φτάσεις τον στόχο σου πριν τον γάμο, είτε ξεκίνησες τώρα για να χάσεις λίγα κιλά πριν τον γάμο η φυσική δραστηριότητα είναι κάτι που μπορεί να σε βοηθήσει. Προσπάθησε λοιπόν να αυξήσεις το περπάτημα και την κίνηση μέσα στη μέρα. Αν μπορείς ακόμη να κάνεις και κάποιου είδους γυμναστική ακόμη καλύτερα. Αλλά μην αφήσεις τον εαυτό σου να ασχολείται πολλές ώρες με καθιστικές δραστηριότητες. Δεν θα βοηθήσεις έτσι τον μεταβολισμό σου να λειτουργεί σωστά και να “δουλεύει” για εσένα.

Μία εβδομάδα πριν τον γάμο: αυτές είναι οι πιο βασικές διατροφικές συμβουλές

Η τελευταία εβδομάδα πριν τον γάμο μπορεί να είναι ιδιαίτερα αγχωτική σε όλους τους τομείς. Όμως δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι για τη διατροφή σου αν ακολουθήσεις τις εξής συμβουλές:

  • Απέφυγε τρόφιμα τα οποία μπορεί να προκαλέσουν γαστρεντερικά προβλήματα ή πρήξιμο, όπως όσπρια, βραστά λαχανικά όπως κουνουπίδι, μπρόκολο, λάχανο κ.λπ.
  • Μην ξεχνάς το νερό!
  • Προσπάθησε να κάνεις μικρά και συχνά γεύματα μέσα στην μέρα, ώστε να μην ξεφεύγεις στην ποσότητα
  • Πρόσεχε την ποσότητα αλατιού που χρησιμοποιείς στα φαγητά. Περιόρισε την πρόσληψη αλμυρών τυριών, τουρσί, ελιών, αλατισμένων ξηρών καρπών και αλμυρών σνακς.
  • Πρόσεχε την ποσότητα γλυκών. Η ζάχαρη είναι εθιστική και μπορείς τελικά να καταλήξεις να τα ζητάς συνεχώς αν καταναλώνεις καθημερινά κάποιο γλυκό. 

Αφήστε μια απάντηση

Icon

5,0 90 reviews